It's just a different point of view

2010-08-30
21:07:25

GOSCH!

30 Augusti

Oj oj oj så länge sedan man hade tid att sitta och skriva här alltså..
Skolan har börjat och bilen är "sjuk" haha eller vad man ska säga. Helgen har varit underbart! helgen startade med sängen och tvn. Behövde verkligen vila upp mig efter TRE jobbiga dagar i skolan, haha.
Lördagen drog jag och cissi ut med bmwn och träffade johan å crisse. Dumpade "tysken" hemma och åkte ut med johans tysk. Hade jätte trevligt, precis som på gammla dagar. Vart några öl och senare där vid 3? tiden hamnade vi hos josef i hans nya hem på Teg. Vart lite pistvakt,lite ruffriders och bara trevligheter. Landade i sängen runt 4?
Men men åter till måndag. Medans jag var i skolan tog krille tag i "lillaröda" som var varit hemskt dålig och han såg att packningen mellan grenröret och turbon var sönder så dom nya packningarna kommer på fredag och förhoppningsvis är den redo to go sooon! Måste erkänna att efter några dagar saknar man den nå förbannat. Hur ska det gå i vinter?
Just nu är det tvn,cola och datorn som gäller för min del. Min andra halva sover så jag får underhålla mig själv.
Men det går bra det också. Näe nu är det tvn som gäller för min del

För gammla goda tiden! =)

/ Johanna
Kommentar:
2010-08-31 @ 14:39:23
#1: cissi

tack igen för en sjukt rolig kväll!!! :D THE DUCKMAN ÄGER!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: