It's just a different point of view

2009-03-31
20:28:37

SKYLINE VS EVO

31 mars

Sitter och pluggar inför häst-provet imorgon och det känns faktiskt rätt bra. Kan alla olika ventilationer nu men ska bara jobba med signalimenten så är allt kirrat och klart. Idag blev det middag hos harriet och dage för dage fyllde år.
Alltid lika mys och god mat. Duktig som jag är så skippade jag tårtan för att gå hem och plugga. Två flugor i en smäll där då. Åkte med mammi hem idag, vi skulle in på ica och handla. Mamma var på hel galet humör. Inne på ica såg mamma sitt ex sen länge tillbaka och vi sprang runt i butiken och försökte komma till kassan utan att han skulle se oss. Kan inte ha sett så bra ut men äh. Det gick bra iaf, men herregud vad jag garvade. Körde hem från ica och allt gick bara fint.
Nu ikväll blir det bara att ta det lugnt och sova, är så himla trött. Har förövrigt gett upp pluggningen nu och ser på navy csi på tvn. Ska nog hoppa i duschen och sedan lägga mig ner och sova. Låter himla skönt måste jag säga.
Sitter även och kollar på www.garaget.org och tittar på skyline. Helt galet snygga. Funderar på att ge upp mina evo tankar och fundera på en skyline istället. peder håller helt med men vi ser väll..
 Skyline
VS
EVO

Kommentar:
2009-04-01 @ 07:39:10
#1: felicia

nu har suzan flyttat så du måste följa med någon gångnästa vecka elr så så får jag visa dej! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: