It's just a different point of view

2008-04-29
18:52:31

Over the hills and far away

29 April

Varit sjukt härligt att få vara ledig idag måste jag säga. Tyvärr så förstör min förykling mina sovmornar då jag vaknar av andnings svårigheter klockan 08:00, kul?
Var tvungen att endå dra mig till skolan då jag glömt mitt neon rör i skåpet... jobbigt!
Kom till skolan redan klockan 10 och sen bar de av mot two wheels för att köpa en ny lampa till fram lyset på moppen. Min mopppe äter lamper helt seriöst. 40 kr gick åt bara där sen blev det 25 kr för oljan och 50 kr till bensin, japp jag kommer hamna på konkurslistan i veckan med tanke på att det bara är tisdag...
Kom hem vid halv 12 redan, så sjukt skönt. Helt kaos på ersboda var de iaf, bilar överalllt och alla kör som idioter.
Nä hata bilförare!
Har även provat på guitar hero.... Inte min grej måste jag säga! aja cissi fick sig ett gottskratt iaf.
Har till och med en bild på mobilen men har glömt kabeln till datorn så sorry det blir ingen bild... kanske lika bra.
Hoppas på att få träffa felicia något ikväll! Annars ska jag bara satsa på att bli frisk till i morgon som känns rätt meningslöst.. Igentligen är valborg så sjuuukt överskattat! Känner endå inte taggen, någon som gör?
Ska väll dra mig till izza på kvällen och grilla, det blir nog mys endå.
Har märkt att det är typ bara 5 veckor kvar till sommalov, helt sjukt.

Måste på stan och köpa lite sommarkläder känner jag!
* Glasögon  ( känns bara aktuella, snygga?)
* Väska
*skor
* tunika
*Tights


åherregud jag kommer bli pank!

/ johanniie
Kommentarer:
2008-04-29 @ 18:55:20
#1: Cecilia

hahaha du är så söt! :D
johanna jag är redan pank då alla mina pengar går åt till datorn men det är niiiceee ;)

2008-04-30 @ 14:41:53
#2: Cissi

jamen ojaaa :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: